בעלי עסקים מבינים עובדה זו כיום יותר מאי פעם – ללא נוכחות דיגיטלית חזקה, אין להם שום סיכוי לעמוד בתחרות בעידן המודרני. אלו שלא השכילו להבין זאת עד כה, הפנימו זאת ללא ספק לאחר משבר הקורונה. הפלטפורמות הדיגיטליות משרתות אותנו כיום בכל תחומי החיים ומאפשרות לנו לרכוש מוצרים ושירותים, לשמור על הבריאות, להרחיב את הידע, לשמור על קשר ולצרוך תרבות. העובדה הזו צריכה להוות עבורנו כבעלי עסקים לא פחות מקריאת השכמה. אם הגעת למסקנה שהגיע הזמן לפרוץ ברשת, אני כאן כדי לסייע לך לפלס את הדרך במים הלא מוכרים הללו עם טווח רחב של כלי שיווק דיגיטלי לעסקים. הניסיון רב השנים שלי, הידע הנרחב שלי בתחום הדיגיטל וכישרון הכתיבה שלי זמין עבורך בכל עת בדרך.

כל הכלים להצלחה שלך ברשת

תוכנית שיווק דיגיטלי לעסקים לא בונים ביום אחד. ישנו מגוון רחב של כלים שיאפשר לאתר העסק שלך לנסוק ולזכות לחשיפה. מבדיקת האתר הראשונית שלך ועד לפוסט האחרון בפייסבוק, אני מזמין אותך לתהליך מקצועי בליווי צמוד שיאפשר לך למצות את כל עולמות השיווק. כאן מתחיל המסע של העסק שלך בדרך לנוכחות דיגיטלית.

אסטרטגיית קידום
אורגני מקיפה

בשלב הראשוני ביותר, אעבור על כל עמודי האתר שלך ואתאים אותם לדרישות הקפדניות ביותר של גוגל על מנת לקדם את העמודים הקיימים שלך במנועי החיפוש. בהמשך, נערוך מחקר מקיף ונבנה אסטרטגיית תוכן במסגרתה יופקו תכנים באופן קבוע שיקדמו אותך במנועי החיפוש ויעניקו למותג שלך ערך מוסף באתר ומחוצה לו.

קמפיינים לקידום ממומן שיזניקו את המכירות שלך

עם סדרה של מודעות בגוגל וברשתות החברתיות, באנרים קולעים, סרטונים אטרקטיביים ומגוון כלים נוספים, נבנה עבורך קמפיין שקולע בול לקהלים שלך ושיאפשר לך למצות את המיטב מתקציבי השיווק שלך. זהו הכלי היעיל ביותר להזנקת הטראפיק ושיעור המכירות שלך.

שיווק דיגיטלי לעסקים בכל הרשתות החברתיות

הידעת? הקהלים שלך כבר החלו לדבר על המוצרים והשירותים שלך ברשתות החברתיות. עכשיו, כל מה שנותר לך לעשות הוא לחשוף אליהם את המותג שלך. יחד, נלמד באילו רשתות חברתיות הקהלים שלך מנהלים שיח ומחפשים מוצרים, נקים עמודים מעוצבים ושיווקיים עם קהילת עוקבים תוססת ונתכנן אסטרטגיה קפדנית שתאפשר לך לשמור אותם סביב המותג שלך.

אין לך עדיין אתר?

אני משתף פעולה עם אנשי מקצוע מוכשרים מכל תחומי עיצוב ובניית האתרים. יחד, נשמח לסייע לך להקים פלטפורמה איכותית, מעוצבת ושמותאמת באופן אופטימלי לשיווק דיגיטלי לעסקים. מתהליך מיתוג קפדני ועד לעדכון ותחזוקה שוטפת של האתר שלך, ניתן לקבל את כל השירותים כאן תחת קורת גג אחת.

למה זה קורה בעצם? פשוט מאוד – רשתות חברתיות נועדו בראש ובראשונה ליצור חיבורים בין אנשים. כצרכנים, זוהי המוטיבציה הראשונית שלנו. פייסבוק ואינסטגרם הן קהילות-על שמספר המשתמשים של כל אחת מהן עולה על מספר האזרחים של כל מדינה על פני כדור הארץ. במציאות כזו, העמוד העסקי שלך הוא מחט זעירה בערימת שחת של תוכן דיגיטלי. כרטיס הכניסה שלנו אל הקהילה הזו, עובר דרך השפה שנשתמש בה והתוכן שניצור.

אחרי שנסיים לייצר את כל התוכן הנדרש לעמודי האתר שלך, נתחיל לייצר תוכן שיקדם אותך בפלטפורמות חיצוניות. מעמודי הרשתות החברתיות שלך, דרך פרסומים בפלטפורמות תוכן נחשבות ומובילות בתחום שלך ועד לקניית והחלפת קישורים, נבנה אסטרטגיה מקיפה שתספק לאתר שלך כמה שיותר הפניות חיצוניות ותעצים את הסמכות שלו ברשת.

מעל

שנים של ניסיון
0

בכתיבה לדיגיטל

רוצה לבנות תוכנית שיווק דיגיטלי לעסקים שנותנת תוצאות?

עם מגוון רחב של כלים, ראייה מערכתית וניסיון של 15 שנים בכתיבה לדיגיטל, אני מעמיד לרשותך את כל מה שנדרש כדי להוביל את הארגון שלך אל תהליכי שיווק חכמים ויעילים יותר. אני מזמין אותך לשיחת ייעוץ בה נלמד את הצרכים שלך ונפעל בכל החזיתות כדי להניע את המותג שלך קדימה.

שאלות ותשובות

שיווק דיגיטלי כולל טווח רחב של טכניקות לשיפור החשיפה של אתרים, עמודי נחיתה ומגוון פלטפורמות דיגיטליות נוספות למספר רב מתמיד של קהלים. על ידי שיפור הדירוג במנועי החיפוש, מודעות פרסומיות ותוכן איכותי, ניתן לשפר את מעורבות הגולשים, את זמן השהייה שלהם באתר שלך, את מספר העוקבים ובסופו של דבר – את נפח המכירות שלך.

אני מציע מגוון רחב מאוד של כלים – משיווק באמצעות תוכן הכולל כתיבת מאמרים, קופירייטינג, ניסוח פוסטים והפקת סרטונים שיווקיים בסיסיים ועד לאסטרטגיות אופטימיזציה מעמיקות שישפרו את הדירוג של האתר שלך בגוגל.

תקציבי שיווק יכולים לנוע ממאות ועד עשרות אלפי שקלים בחודש. שיווק דיגיטלי מאפשר לך גמישות גבוהה וזמין גם לעסקים הקטנים ביותר. יחד, נוכל ללמוד את הצרכים והיכולות שלך ולבנות תוכנית שתשרת אותך על הצד הטוב ביותר.

לאורך השנים עברתי הכשרה במגוון רחב של כלי שיווק דיגיטלי ועבדתי על טווח רחב של פלטפורמות מובילות. במשך 15 שנים, כתבתי תוכן עבור עסקים מכל ענפי התעשייה והמגזרים. הידע והניסיון הללו מאפשרים לי לתפור לכל לקוח תוכנית שיווק לפי מידותיו ולסייע לו למצות את המיטב מהפוטנציאל שלו. כל זאת בשירות בוטיק עם יחס אישי וזמינות גבוהה.