שיווק ברשתות חברתיות

רוצה להפוך את המותג שלך לאושיית סושיאל אטרקטיבית?

האופן שבו נכתוב את המותג שלך ברשתות החברתיות יקבע במידה רבה אילו קהלים ייחשפו אליך ואיזו קהילה נוכל לבנות סביב המותג הדיגיטלי שלך. מתוכנית קידום בפייסבוק ועד עמוד הלינקדאין שלך, אני עומד לרשותך, מגובה במעל עשור של ניסיון בעבודה עם ארגונים מכל המגזרים ברשתות החברתיות ועם סגנון כתיבה דינמי, גמיש ומניע לפעולה.

שיווק ופרסום בכל הפלטפורמות הרלוונטיות לארגון שלך

יחד, נזהה את הקהלים האופטימליים שמחפשים אחר השירותים והמוצרים שלך ונבנה נוכחות ייחודית ומותאמת אישית בכל הרשתות החברתיות בהן הקהלים שלך מסתובבים.

פרסום בפייסבוק

עם פוסטים שיווקיים וקולעים, תוכן אינפורמטיבי בעל ערך מוסף, שפה קלילה וצעירה וקבוצות תוכן שיעצימו את הסמכות המקצועית שלך, נחשוף את המותג שלך לקהלים חדשים.

פרסום באינסטגרם

בין אם הארגון שלך עוסק במזון, בטיפוח, בהלבשה או בכל תחום אחר בעל ערך ויזואלי גבוה, נבנה יחד פיד צבעוני, מרגש ומלהיב ואסטרטגיית תוכן מרתקת שתאפשר לך להתבלט במקום בו הכול קורה.

פרסום ביוטיוב

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כל סרטון שלך שווה אלף תמונות. יוטיוב מסתמנת כיום כאחת הפלטפורמות העוצמתיות ביותר להגברת החשיפה שלך. יחד, נתכנן אסטרטגיית וידאו מנצחת שתאפשר לך לכבוש יעדים חדשים.

שיווק בלינקדאין

כל ארגון העוסק בשירותי B2B מסתמך במידה רבה על רשת הקשרים שיצליח לטוות במהלך הפעילות שלו. לינקדאין היא כלי רב עוצמה שיאפשר לך להעצים את יכולות הנטוורקינג שלך ולהפגין את היכולות ורקורד ההצלחות שלך על הפלטפורמה היוקרתית ביותר לבעלי עסקים.

מה ייחודי בשיווק ברשתות חברתיות?

כיום יותר מתמיד, נוכחות עסקית ברשתות החברתיות היא אחד מהכלים החשובים ביותר להגדלת החשיפה שלך ברשת. זו כנראה הסיבה שעסקים מכל תחומי התעשייה בוחרים היום להקים עמודי פייסבוק ואינסטגרם ובונים אסטרטגיית קידום ביוטיוב. עם זאת, כדי לזכות לחשיפה משמעותית בעולם הסושיאל, לא מספיק שנהיה שם – חשוב שנבין איפה להיות, איך להיות ומתי להיות.

למה זה קורה בעצם? פשוט מאוד – רשתות חברתיות נועדו בראש ובראשונה ליצור חיבורים בין אנשים. כצרכנים, זוהי המוטיבציה הראשונית שלנו. פייסבוק ואינסטגרם הן קהילות-על שמספר המשתמשים של כל אחת מהן עולה על מספר האזרחים של כל מדינה על פני כדור הארץ. במציאות כזו, העמוד העסקי שלך הוא מחט זעירה בערימת שחת של תוכן דיגיטלי. כרטיס הכניסה שלנו אל הקהילה הזו, עובר דרך השפה שנשתמש בה והתוכן שניצור.

אחרי שנסיים לייצר את כל התוכן הנדרש לעמודי האתר שלך, נתחיל לייצר תוכן שיקדם אותך בפלטפורמות חיצוניות. מעמודי הרשתות החברתיות שלך, דרך פרסומים בפלטפורמות תוכן נחשבות ומובילות בתחום שלך ועד לקניית והחלפת קישורים, נבנה אסטרטגיה מקיפה שתספק לאתר שלך כמה שיותר הפניות חיצוניות ותעצים את הסמכות שלו ברשת.

להכיר את הקהל שלך

לא כל משתמשי הרשתות החברתיות נולדו שווים. חלקנו נכנסים לפייסבוק או לאינסטגרם כדי לצרוך מידע ועדכונים, אחרים מחפשים אירועים להשתתף בהם, או אפילו מארגנים כנסים ומחאות, אחרים פשוט מחפשים תוכן מצחיק, מרגש או מעניין. לכן, השאלה הראשונה שנשאל את עצמנו כשנבנה אסטרטגיית שיווק ברשתות חברתיות היא: מה הקהל שלנו מחפש?

להמציא את המותג שלך מחדש

גם כשזה מגיע לסגנון הכתיבה שלנו, הרשתות החברתיות מציבות אתגר ייחודי. כפי שאמרנו, משתמשי רשתות חברתיות מחפשות חיבור ובניית קהילות. לכן, כדי שנוכל לגייס את המעורבות וההזדהות שלהם, חשוב שנקדיש מחשבה לאופן בו התוכן שלנו יוצר חיבור אנושי.

כולנו זוכרים את "היי, זאת שלי". בין אם אנחנו מתחברים לאג'נדה של שלי יחימוביץ' או לא, הנוכחות שלה בפייסבוק היא בלתי נשכחת. הסיבה לכך היא פשוטה – אנשי התוכן של שלי השכילו להבין איך קהל היעד שלה עובד ובחרו לפתוח כל פוסט בפתיחה קלילה, פרסונלית ואישית. במהלך בניית אסטרטגיית התוכן שלך, נהפוך את המותג שלך לאישיות חד פעמית, שחולקת את הערכים של קהלי היעד שלך ותאפשר לבנות קהילה תוססת ודינמית סביב העמודים שלך ברשתות החברתיות.

למה זה קורה בעצם? פשוט מאוד – רשתות חברתיות נועדו בראש ובראשונה ליצור חיבורים בין אנשים. כצרכנים, זוהי המוטיבציה הראשונית שלנו. פייסבוק ואינסטגרם הן קהילות-על שמספר המשתמשים של כל אחת מהן עולה על מספר האזרחים של כל מדינה על פני כדור הארץ. במציאות כזו, העמוד העסקי שלך הוא מחט זעירה בערימת שחת של תוכן דיגיטלי. כרטיס הכניסה שלנו אל הקהילה הזו, עובר דרך השפה שנשתמש בה והתוכן שניצור.

אחרי שנסיים לייצר את כל התוכן הנדרש לעמודי האתר שלך, נתחיל לייצר תוכן שיקדם אותך בפלטפורמות חיצוניות. מעמודי הרשתות החברתיות שלך, דרך פרסומים בפלטפורמות תוכן נחשבות ומובילות בתחום שלך ועד לקניית והחלפת קישורים, נבנה אסטרטגיה מקיפה שתספק לאתר שלך כמה שיותר הפניות חיצוניות ותעצים את הסמכות שלו ברשת.

המילה הכתובה עדיין חיה

אין ספק שכיום יותר מתמיד לתוכן הוויזואלי יש מקום משמעותי ביותר באסטרטגיית תוכן איכותית. מסרטונים עבור קידום ביוטיוב ועד לתמונות ומודעות לקידום באינסטגרם, כשהפיד שלך עשיר בצבע ובתוכן ויזואלי מרתק, אין ספק שהחשיפה שלך ברשתות החברתיות מתעצמת. עם זאת, מאחורי כל תוכן ויזואלי עומד מערך שלם של מסרים, ניסוחים מדויקים, קופירייטינג חכם ומושך וביטויי מפתח שימשיכו ללוות את המותג בכל הפלטפורמות.

יחד נבנה אסטרטגיה מנצחת לשיווק ברשתות חברתיות

במשך שנים, ניהלתי מאות עמודי וקבוצות פייסבוק במגוון רחב של נושאים ולמדתי להכיר מקרוב צרכים וציפיות של קהלים מגוונים. יחד, נאפיין את הקהלים הספציפיים שלך ונבנה אסטרטגיית תוכן שתישאר תמיד רלוונטית לכל מה שקורה עכשיו בארץ ובעולם, לשיח העכשווי ביותר שרץ ברשתות, במקביל לטרנדים החמים ביותר ובאופן שיניע את הקהלים שלך לפעולה יותר מתמיד.

רוצה להתחיל? אני מזמין אותך להשאיר פרטים עוד היום ואחזור אליך עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

שאלות ותשובות

כל אחד יכול להפעיל קמפיין ולקדם פוסטים. עם זאת, כדי להפיק את המרב מהתקציב שלך, חשוב שיעמוד לרשותך מומחה לשיווק ברשתות החברתיות שיסייע לך לאפיין קהלים, לנסח את המודעה בצורה קולעת ולשלב מדיה שתמשוך את העין ותשפר את החשיפה.

עלויות הקמפיין עשויות לנוע מ150 ₪ ועד לאלפי שקלים בחודש. בסופו של דבר, עלות השיווק תלויה ביעדים, בתקציב ובציפיות שלך.

אינסטגרם הוא כלי עוצמתי לשיווק ובעל פוטנציאל ויראלי גבוה. כדי להרים קמפיין מנצח, חשוב להתחקות אחר הטרנדים החמים ביותר ולהשתמש בתוכן הרלוונטי לקהלים רחבים.

בהחלט, העלאת תוכן באופן קבוע לדף העסקי שלך שייצור באז וימשוך עוקבים יכול להעניק לך תוצאות נהדרות ולהביא טראפיק טרי לאתר שלך.