קידום ממומן

רוצה למצות את המיטב מתקציבי השיווק שלך?

לחשוף את העסק שלך להזדמנויות חדשות?

זה הזמן לפנות לאסטרטג תוכן מקצועי ולבנות קמפיין קידום ממומן מגובה בידע ובניסיון. במשך שנים אני מלווה בעלי עסקים מטווח רחב של תחומים – מעולם ההנדסה וההייטק ועד לתעשיית הבידור והמזון – ומייצר עבורם תוכן שיווקי שמושך את העין ותופס את תשומת הלב.

איך בונים קמפיין קידום ממומן מנצח?

הגולש הממוצע מוצף היום בהצעות שיווקיות.

משמעות הדבר בפועל היא שיש לנו שניות ספורות ומספר מילים מוגבל לשכנע אותו שאנחנו מחזיקים בפתרון שהוא מחפש. כתיבה שיווקית תמציתית, קולעת וחכמה היא המפתח לקמפיין איכותי. אני כאן כדי להבטיח שכל מודעה ממומנת שלך תעביר מסר חד וברור: "אפשר לנוח – מצאת את מה שחיפשת".

בניית תקציב
מוקפדת

כל קמפיין PPC מנצח מתחיל בתכנון תקציב מדוקדק.

יחד, נבחן את הצרכים והיכולות שלך ונבנה תוכנית תקציב שיווקי שתמצה כל שקל ליעדים המתאימים ביותר. לאורך כל הקמפיין, אני עוקב אחר כל הנתונים וממשיך לייעל אותו כך שהמותג שלך ייחשף לעיניים הרלוונטיות ביותר. כך, אנחנו דואגים שכמה שיותר קליקים יהפכו ללידים ובסופו של דבר – ללקוחות משלמים.

אסטרטגיה שיווקית מקיפה בכל קמפיין קידום ממומן

כיום יותר מתמיד, קהלי היעד שלך מבצעים רכישות בדיגיטל.

הצרכנים הדיגיטליים בררנים מתמיד ומחפשים אחרי ההזדמנויות המשתלמות ביותר. כדי להבטיח שנשמור אותם במשפך השיווקי ונלווה אותם דרך כל ההתלבטויות שלהם, נבנה יחד קמפיין רימרקטינג מבוסס נתונים, עם הצעות מותאמות אישית שיזניקו את המכירות שלך.

יחד נבנה משפך שיווקי מבוסס נתונים בזמן אמת

התנהגות המשתמשים בפלטפורמות המכירה שלך היא נכס רב ערך.

כדי שנוכל להפיק ממנו את המיטב, אני עוקב אחר הנתונים באופן קבוע, מזהה את הצרכים והדפוסים שמאפיינים את חוויית הקניה של הקהילים שלך ומתאים את הקמפיינים למציאות בשטח. הניסיון רב השנים שלי בייצור תוכן מקור ואיכותי מאפשר לי לבנות עבורך נכסים מגוונים – מכותרות ותיאורים קולעים ועד למודעות וסרטונים – ולהבטיח שהמותג שלך יתבלט במרחבים הרלוונטיים ביותר.

הדחיפה שהעסק שלך חיכה לה

זוהי הזדמנות אדירה עבור העסק שלך לנסח מודעות שמתבלטות בתוך אוקיינוס המידע ומביאות תוצאות בתקציב מותאם לצרכיך ועם קופירייטינג יצירתי ויוצא דופן.

רוצה ללמוד איך נבנה יחד קמפיין PPC מנצח? זה הזמן לפנות אלי ולהעביר את השיווק שלך לידיים מקצועיות.

שאלות ותשובות

משמעות הקיצור PPC הוא Pay Per Click או תשלום על פי הקלקה. זהו מודל התשלומים הנפוץ ביותר לקידום ממומן. על כל קליק על המודעה שלך ייגבה תשלום על ידי גוגל. כדי להבטיח שכל קליק ייחשב, חשוב לוודא שאנו מנהלים קמפיין עם איש שיווק דיגיטלי מיומן.

עלויות קמפיין תלויות במשתנים רבים. ביטויי תוכן מסוימים עשויים לעלות אגורות בודדות להקלקה ואילו אחרים יכולים לעלות גם מעל 20 ₪ לכל הקלקה. הכול תלוי במידת התחרותיות של הביטוי ומשך הזמן שנבחר להקדיש לקמפיין.

חשוב שנערוך אופטימיזציה באופן קבוע, נדייק את הקהלים ככל הניתן ונוודא שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לעיניים הרלוונטיות ביותר.

גם עסק קטן עם תקציבים מוגבלים יכול ליהנות מחשיפה ושיפור בשיעור המכירות. עם דיוק נכון של הקמפיין, ניתן להפיק את המרב מכל הקלקה.