כתיבת תוכן שיווקי וקופירייטינג

הידעת?

 הגולש הממוצע יקבל החלטה אודות האתר שלך תוך 2-3 שניות. המשימה שלנו היא להבטיח ששורות התוכן הראשונות שהעיניים שלו יפגשו, יגרמו לו לגלות בך עניין. עם קופירייטינג יצירתי, מוקפד ומדויק, היכרות מעמיקה עם ערכי המותג שלך וניסיון רב שנים בכתיבת תוכן שיווקי, נהפוך את כל הפלטפורמות הדיגיטליות שלך למזמינות, מתמיד.

כשזה מגיע לקופירייטינג – כל מילה נחשבת

אם אבקש ממך לתאר את ייחודיות המותג שלך במשפט אחד, כמה זמן ייקח לך לעשות זאת? לא תמיד קל לנו לדבר על עצמנו. בדבר אחד אין ספק – אין אדם בעולם שמכיר את המותג שלך ויתרונותיו יותר טוב ממך. אני כאן, כדי לסייע לך למצוא את הקול שלך ולהדגיש את היתרונות שלך בצורה החדה והייחודית ביותר. יחד, נאפיין במדויק את קהלי היעד שלך, נכיר לעומק את ערכי המותג והחזון שלך ונבנה שפה ייחודית שתאפיין את התוכן שלך בכל הפלטפורמות – מעמוד האודות שלך ועד לכל כפתור, אייקון ואפילו הודעות SMS.

כתיבת תוכן שיווקי לכל אלמנט באתר שלך

שפה עקבית וייחודית מהווה חלק בלתי נפרד ממאמצי המיתוג שלך. עבורי, יש לקחת את העובדה הזו במלוא הרצינות. לכן, כל משימת כתיבה שאני מקבל לידי כוללת כל אלמנט באתר ובעמודי הסושיאל שלך ללא יוצא מן הכלל. בכל פריט קטנטן, בכל אחת בפלטפורמות שלך, אני מיישם את התובנות שנעלה אודות התוכן שלך. במשך שנים, צברתי ניסיון רב בכתיבת מיקרוקופי ייחודית ויצירתית – הניסיון הזה עומד לרשותך בכל משימה שנדרשת עבורנו.

לתת שם ליתרונות
שלך

כמה סלוגנים מלווים אותנו בחיי היום-יום שלנו. כל אחד ממשפטי המחץ הללו הם תוצאה של הבנה עמוקה של יתרונות המותג. אני כאן כדי לסייע לך להמיר את הכוח האדיר שמניע את הארגון ומאפיין את החזון שלך אל מספר משפטים קולעים, חדים ושיהדהדו בתודעה.

שפה ייחודית עבור
המותג שלך

כתיבת תוכן שיווקי היא לא עוד מוצר מדף. כל ארגון מגיע עם רעיונות משלו, מיתוג משלו וקהלים המביעים עניין בהיצע שלו. לכן, אני מתחיל כל תהליך קופירייטינג במחקר מעמיק של הקהלים שלך ובלימוד מעמיק של החזון שלך. בין אם התוכן שלך מיועד לקהל צעיר, לחובבי טכנולוגיה, לציבור החרדי או לנשים בלבד, יחד נייצר את השפה שתדבר היישר אל הקהלים שלך ותגייס את הקשב שלהם.  

מעל

שנים של ניסיון
0

בכתיבה לדיגיטל

יחד ניצור תוכן שיווקי מנצח

במשך מעל 15 שנים, ליוויתי לקוחות ממגוון רחב של תחומים בכתיבת תוכן וסייעתי להם להדגיש את היתרונות שלהם בצורה החדה והקולעת ביותר. אני מזמין אותך לתהליך בו נזהה את נקודות הכאב של הלקוחות שלך ונבסס את הארגון של כמענה האידיאלי עבורן. עם תוכן מגייס, יצירתי ומניע לפעולה, נתדלק את המשפך השיווקי שלך ונמצה את המיטב ממנו יותר מאי פעם.

רוצה ללמוד על תהליך כתיבת קופירייטינג איתי?

אני מזמין אותך לפנות אלי עוד היום ואשמח לענות על כל שאלה שעולה לך.

רוצה להתחיל? אני מזמין אותך להשאיר פרטים עוד היום ואחזור אליך עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.